2012. február 29.

Az én programom

Annyira régóta tervezem már, hogy elkezdem ezt, hogy el sem hiszem, hogy holnap tényleg megtörténik... :)
Végre sikerült mindent elintéznem, mindent megszereznem... Orvos, sportmelltartó (Triumph akcióban 6000 Ft :P), táplálékkiegészítők, kaja, MINDEEEN KÉSZEN ÁLL! :)
Először le akartam írni az előzményeket, az egészséges életmóddal való kapcsolatomat, az érzéseimet, a terveimet, de egyenlőre mégis inkább a tényekre hagyatkoznék. Annyit azért elárulok, hogy egy életen át szeretnék foglalkozni ezzel, ezért dietetikus szeretnék lenni. :)

  
Tehát az én programom:
súly: 67 kg magasság: 173 cm
Testalkat: endomorf
Alapanyagcserém: 1480 kcal 
((14,7 x 67) + 496 ) 1 órára leszámolva: 61,7 kcal/ óra
8 óra alvás 61,7 x 8 = 493 kcal
0,14 óra futó edzés 61,7 x 2,2 x 0,14 = 19 kcal (Egy héten 2 x 0,5 óra) 
[Nekem ez nagyon kevésnek tűnik, remélem nem rontottam el... :S]
0,42 óra súlyzós edzés 61,7 x 2,8 x 0,42 = 74 kcal
(Soha nem voltam még kondizni, nem tudom, mennyi ideig tart, de heti 2 x 1,5 órát számoltam.)
5 óra mozgó tevékenység 61,7 x 5 x 1,7 = 524 kcal
(Egy héten átlagosan 35 órát dolgozom. 35/7=5)
9,4 óra általános napi tevékenység 61,7 x 9,4 x 1,4 = 812 kcal
Napi kalóriaszükséglet: 1903 kcal
Levontam a 25%-át (arany középút :) ): 1903 – 475 = 1428 kcal
Azért írtam le ezt ilyen részletesen, mert ha valamit elhibázok, hátha akad valaki, aki szól... 
Bár szerintem jól számoltam...
DIÉTA
3 diéta alapján gyúrtam össze a sajátomat:

UPDATE (2104.01.07.)
EZT A DIÉTÁT NEM AJÁNLOM SENKINEK, HOGY KÖVESSE. TÚL KEVÉS A BEVITT KALÓRIA!!! AZ ALAPANYAGCSERE ALATT VOLTAM 2-300 KCAL-VAL. TÚL SOK VOLT A FEHÉRJE, 140 G ELÉG LETT VOLNA.
TÚL KEVÉS VOLT A SZÉNHIDRÁT IS. SZERINTEM A KORLÁTLAN ZÖLDSÉGFOGYASZTÁST NEM SZÁMOLTAM BELE, DE ÚGY SEM LEHETETT TÖBB 100-150 G-NÁL. A ZSÍRT NEM IS SZÁMOLTAM... DE VALÓSZÍNŰLEG AZ IS KEVÉS VOLT. DE A HIBÁIMBÓL LEHET TANULNI. :)
Ja, és már nem szeretnék dietetikus lenni. :P
És így visszaolvasva, te jó ég, tényleg mindent millimétert tökéletesen akartam csinálni. Ami ma már tudom, hogy lehetetlen.

Adódik a kérdés, hogy jogosan hívom-e én ezt még LifeTiltnek, hogyha nem is követem pontosan az endomorf diétát. Én úgy gondolom hogy igen. Azért, mert a Tilt nélkűl nem tartanék ott, ahol most tartok (és ahol 70 nap múlva tartani fogok). Megkaptam a motivációt és az alapokat. A Tilt nélkül nem úgy csinálnám, ahogy most csinálom. Szerintem az életben nem kezdtem volna el fehérjét enni (jó, lehet, hogy igen, de biztos, hogy nem mostanában). Ki gondolta volna, hogy ez nem csak a testépítőknek való... A diétán változtattam egyedül (egy hozzáértő segítségével), ezen kívül minden mást a LifetTilt módszer szerint fogok csinálni (edzésterv, 15 naponta összegzés, szintentartás).
TÁPLÁLÉKKIEGÉSZÍTŐK
Peak Ultra A-Z multivitamin 
Peak Whey Fusion protein
Peak Micellar Casein fehérjepor 
Peak Pyruvat zsírégető

EDZÉSTERV
Heti 2 futás (talán 3) és 2 kondi (endomorf edzésterv természetesen).

MINDEN NAP MINIMUM 3 L VÍZ!!!
Soha nem lehet elégszer hangsúlyozni...

A végére gondoltam beszúrom az egyik múltbéli naiv elgondolásomat (nem, nem én tettem fel a kérdést):
http://www.gyakorikerdesek.hu/fogyokurak__egyeb-kerdesek__562392-a-hullahopp-karika-hogyan-fogyaszt-a-hasbol


UPDATE
A programom változott (nem LifeTilt diétát és edzéstervet követem), a változások a további összegző bejegyzésekben olvashatóak (15. nap, 30. nap, 45. nap, 60. nap, 70. nap).

Nincsenek megjegyzések: