2013. december 26.

Nu Skin Hand Lotion teszt - A kézkrém

Aki legalább egyszer már próbálta ezt a kézkrémet, az tudja, hogy miért írom, hogy "A kézkrém".

Én vagyok az a lány, aki lusta télen felvenni a kesztyűt, inkább fagyoskodik, és lusta bekenni a száraz kezét, mert utálja, hogy utána 5-10 percig semmit nem tud csinálni. Sajnos ez tavaly addig fajult, hogy hiába repedezett, sőt vérzett is néha a kezem, nem nagyon zavartattam magam. Néha bekentem, ha már Anyukám rám szólt, hogy hogy néz már ki... Meg valahogy nem lett sokkal jobb utána sem, ezért sem rajongtam érte. Egy rituálé volt nálam a kézkrémezés...

Így lett volna ez idén is, ha nem találkozom a Nu Skin kézkrémjével...

Amikor először kipróbáltam, utána 1-2 órával azon gondolkoztam, hogy "Ettől lenne ilyen puha a bőröm? Áh, tuti nem..." gondoltam én. De igen, pontosan ettől volt, mert a folyamat megismétlődött, amikor újra kipróbáltam.

Nem gondoltam volna, hogy létezik ilyen krém a világon. Bekenem vele a kezem, és szinte azonnal beszívódik. Nem arról van szó, hogy hamar beszívódik, hanem szinte rögtön beszívódik, maximum 20 másodpercet kell várnom.

Ez nekem lett kitalálva! Na jó, azért másnak is hasznos lehet. :P Ahol ez különösen jól jön: például vezetésnél, vagy orvosoknak, akik sűrűn mosakszanak be, stb.

Amúgy azért szívódik be ilyen gyorsan, mert vízbázisú, az első szó az összetevőknél a Water. A testünk több, mint 70%-a pedig ugyebár víz.

Az ára elsőre soknak tűnhet, de szerintem a megfizethető kategórián belül van

A honlapon 4 060 Ft, valójában regisztrációval (ami ingyenes és kötelezettségmentes) 3090 Ft.

Kevés is elég belőle és sokáig elég (hacsak nem kezdi el valaki párhuzamosan használni velem együtt :))

"Amúgy nem olyan nagy szám ez a krém, de azért adjál már belőle még." :D

A cégről azt érdemes még tudni, hogy a világ összes globális problémájára bizonyítható megoldást kínál, gondolok itt pénzhiányra, időhiányra, egészséghiányra, öregedésre, és április óta az elhízásra, a testformázásra, és ami a legszebb, hogy 2002 óta az éhezésre is. Mivel ez a bejegyzés nem a Nu Skin-ról szól, ezért ezt most nem fejtem ki.


Volt egy érdekes sétám a Váci utcában. Egy kedves, mosolygós lány beinvitált minket egy kis kozmetikai boltba, ahol tengeri ásványos kozmetikumokat árultak. Leradírozta a kezünket, aztán bekente egy krémmel. Nagyon finom tapintású volt utána a kezünk. Azt mondta, hogy egy hétig ilyen lesz. Most van egy karácsonyi akció, amivel a két terméket együtt 60 000 Ft-ért meg tudjuk venni (elvileg 1 évig elég). Mi azért inkább ki akartuk várni azt az egy hetet... Nekem 3 nap után ismét száraz volt a bőröm, bár az is igaz, hogy nálunk nagyon extrém körülmények vannak most, még építkeznek abban a házban, ahol lakom, és minden tiszta por...
Ami viszont elég ütős volt, hogy utána este a Nu Skin-es kézkrémemmel bekentem a frissen radírozott kezemet, és olyan volt, mint a gumi (jó értelemben), egész este simogattam. :D
A tanulság számomra az, hogy minden döntésre jó aludni legalább egy napot, és hogy a bőrradírozás nagyon sokat számít.

Szóval lehet, hogy létezik még ilyen szuper kézkrém (ilyen jó áron) a világon, de én még nem találkoztam vele ezen kívül, és nagyon elégedett vagyok vele. :)

Nincsenek megjegyzések: