2014. február 28.

Gyerekkorom "szórakoztatói"

Felnőttem. Most realizálom. Azért nosztalgiázni jó néha. :) Egyszer.

A teljesség igénye nélkül gyerekkorom szórakoztatói:

Micimackó



"Hajnalodik, kiugrom az ágyból..." 
A szombat reggelek fénypontja volt.

És ez milyen jó ébresztőzene már! :)
Teletubbies


Erre nem vagyok büszke. -_- Nem tudom, hogy tudott ez lekötni...

Hupikék törpikék



Pokémon



Kezes játékok


E-e-e-e Emina *taps, taps, taps*
Amazona *taps, taps, taps*
Eviskas *taps, taps, taps*
Senora *taps, taps, taps*
Emina, Amazona, Eviskas, Senora, Eviskas, Senora
Bumm-bumm, da-da, 
Bumm-bumm, da-da, 
bumm-da, bumm-da
bumm-da, bumm-da
Bumm-bumm, da-da!

Ántákátészó flóórá, ománá, ománá, onáo, tititi, o csá, o csű, o tititi, o, mán, dzsó, lá:
FIX!!!

Ugye felismerhető? :P

Super Mario Nintendóóóón!

 

És igen, végigcsináltuk! (nem egyszer) :)


UNREAL
Ettől mindig féltem a végén. De azért játszottam vele. :D
SIMS 2


Örülök, hogy nincs asztali számítógépem, mert ha most tudnék Simsezni, nem tudnék ellenállni neki! A kedvenc játékom volt! Gondolom nem vagyok egyedül azzal, hogy a kóddal minden új családom vagyonos lett, és szabadon alkothattam bármilyen házat. ;)


És ez a grafika igaz is rám. A többi arról szól, hogy egy csomóan azzal szórakoztatták magukat, hogy megölik a Simjüket. Én ilyet nem csináltam. :O

Valami Amerika


-Most folytatjuk vagy uzsonnaszünet? 
-Gyerekek, ne essünk szét!

Ez a lista mindenkinél egyéni. Az enyémből hiányoznak klassziksuok, mint a Süsü, Mézga család, stb., de én azokat nem néztem... Nekem azért került bele a listába a Valami Amerika, mert a egyetlen nézhető videokazettánk volt, úgyhogy mindig ezt néztük. :D És olyan kicsik voltunk, hogy hiába tudtuk kívülről a szöveget, néhány poén csak sok évvel később esett le...

Snake a Nokián


Hetedik mennyország


Top modell leszek


Hogyan nem leszek top modell...

EVERWOOD


Kedvenc volt, hangulatos volt, végignéztem. 

Tuti Gimi


Való Világ


Amikor még a mindennapjaim része volt... Emberi viselkedés, pszichológia szempontjából érdekes műsor. Tökéletes arra is, hogy a saját életemmel ne kelljen szembenéznem amíg másokét nézem. Ezért működik ennyire a Facebook is (meg a magamutogatás és másoktól kapott visszajelzés miatt). Meg tudnám tenni most is, hogy esténként leülök a TV elé és csak nézem, de akkor az én életemben semmi fejlődés nem lenne.

Barátok közt


Ez a sorozat halhatatlan...

Így jártam anyátokkal




Amikor jó részek vannak, nagyon jó, amikor nem, akkor csalódás. :( (ez főleg az új részekre jellemző, ezért is van a listán)

Hát ennyi lenne így hirtelen, amikre emlékszem. Én '92-es születésű vagyok. Pár év múlva a Farmwille-ről, az Angry Birds-ről, az Éjjel-nappal Budapestről fognak a mostani tinédzserek emlékként beszélni. Gondolom én, bár nem tudom, most mi a menő náluk... Állítólag a Facebook is lecseng 2017-re. Mondjuk szerintem ezt most senki nem tudja elképzelni... Pláne, hogy már bankok, meg hivatalos szervek is fenn vannak.

U.i.: Ha végighallgattad ezeket a zenéket, biztosra veszem, hogy este az ágyadban valamelyiket dúdolni fogod. Csak szólok. :)

Nincsenek megjegyzések: